профспілкове навчання

Федерація профспілкових організацій Чернігівської області підбиває підсумки навчального року

профспілкове навчання23 червня відбулося чергове засідання навчально-методичної ради ФПО. На заході були розглянуті питання: про підсумки навчання профспілкових кадрів і активу у 2014-2015 навчальному році та про розвиток комунікацій на основі сучасних інформаційних технологій в профспілкових організаціях.

Було відзначено, що поряд з традиційними формами і методами навчання в системі профспілкової освіти все більше набувають розповсюдження нові напрямки підготовки профспілкових кадрів і активу області. В поточному навчальному році проводились зустрічі голів членських організацій з представниками органів державної влади, науковцями; семінари в збірних групах; навчання для голів первинних профспілкових організацій, бухгалтерів, студентського профспілкового активу та працюючої молоді, профспілкові уроки для учнів та студентів 1-их курсів ВНЗ, професійно-технічних закладів освіти, виїзні семінари спільно з Департаментом соціального захисту населення ОДА для профспілкового активу, керівників, спеціалістів підприємств, організацій в районах і містах області, а також навчання профспілкових лідерів через мережу Інтернет (вебінари, відео-конференції).

профспілкове навчанняСпеціалісти і викладачі НМЦ профспілок розробили та впровадили нові навчальні програми у формі інтерактивних семінарів-тренінгів, такі як: “Профспілкова школа медіа-технологій” (3 модулі), “Школа профспілкових переговірників” (3 модулі), “Школа профспілкового органайзера” (3 модулі), “Ефективність фінансової та контрольно-ревізійної роботи в профорганізаціях” (3-денний семінар).

Протягом навчального року для системи профспілкової освіти підготовлені методичні та інформаційні посібники, проведено 8 круглих столів з актуальних питань профспілкового руху та суспільно-важливих проблем. Удосконалювалась інформаційна робота, особливо в мережі Інтернет.

Навчально-методична рада відмічає наявність проблем, пов’язаних з недостатнім охопленням профспілкового активу різними формами системного навчання, низьким рівнем реалізації однієї з головних функцій профспілок — організації попиту на знання з боку кожного профспілкового лідера і члена профспілки.

Усвідомлюючи стрімкі зміни у соціально-економічних і трудових сферах держави, перед профспілками постають нові завдання, головними з яких є підготовка профспілковців, здатних кваліфіковано захищати права й інтереси працюючих та формувати у членів профспілок активну громадянську позицію.

профспілкове навчання

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *